Uvjeti korištenja i kupnje putem Power Computers Webshopa www.laptopi.hr

NAPOMENA: Usluge Power Computers web shopa mogu koristiti samo osobe starije od 18 godina.

Korištenje web shopa

www.laptopi.hr stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema Uvjetima kupnje koji su niže navedeni. Molimo Vas da Uvjete kupnje koji slijede obavezno pažljivo pročitate prije korištenja www.laptopi.hr odnosno Power Computers WebShopa u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istom ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu. Kada pristupate kupnji naših proizvoda putem online kupnje ili posjećujete ove internet stranice radi dobivanja informacija o pojedinom proizvodu, smatra se da ste se upoznati i da ste suglasni s ovim Uvjetima kupnje, u suprotnom Power Computers d.o.o. se oslobađa svake odgovornosti. Ako niste suglasni s ovim Uvjetima kupnje tada nemojte koristiti ovu web stranicu u svrhu kupnje proizvoda ili pribavljanja informacija o istima.

Pojmovi i uvjeti kupnje

Ovi uvjeti kupovine definiraju početak naručivanja, plaćanja isporuke, povrata i reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.

Isporučitelj – Prodavatelj je trgovačko društvo Power Computers d.o.o. d.o.o., Čakovec, Zagrebačka 87, OIB: 74119470951, besplatni broj telefona +385 800-400-040, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Kupac – Potrošač robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu prodavatelju.

Izražene cijene su maloprodajne s PDVom.

Valuta je euro (€), te je izražena i u hrvatskoj kuni (kn).

Putem “Power Computers WebShopa” moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Hrvatske što podrazumijeva dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.

Korištenjem “Power Computers WebShopa” smatra se da je korisnik iste upoznat s ovim Uvjetima kupnje te da iste prihvaća. Prodavatelj otklanja svaku odgovornost za sporna pitanja koja bi eventualno mogla proizaći iz razloga što Korisnik “Power Computers WebShopa” nije pročitao Uvjete kupnje.

www.laptopi.hr je web stranica vlasništvu Power Computers d.o.o. – Prodavatelja i upotreba iste se ne naplaćuje, dok se za sam pristup internetu i korištenju daljinskog prijenosa podataka, te naknadi za pružanje takve usluge obratite svojem operateru.

Online kupnja ili internet prodavaonica je ostvarivanje kupnje proizvoda putem Power Computers WebShopa.

Proizvodi su svi proizvodi koji su istaknuti na Power Computers WebShopu, a koje je moguće kupiti putem online kupnje.

Korištenje Power Computers WebShopa je pristup stranici www.laptopi.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja internet kupnje.

Korisnik Power Computers WebShopa je svaka osoba koja web stranicu www.laptopi.hr koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.

Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda naručila proizvod.

Maloprodajna cijena je cijena koja je istaknuta uz svaki proizvod i izražena je u eurima s pripadajućim PDV-om.

U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Prihvaćena ponuda je ponuda po kojoj je izvršena uplata.

WEB SHOP KUPOVINA/UGOVOR NA DALJINU – TRENUTAK ZAKLJUČENJA UGOVORA NA DALJINU

Trajanje ugovora

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

Ugovor se smatra zaključenim u trenutku kada je kupac zaprimio potvrdu primitka narudžbe ili ponudu skupa sa odgovorom agenata o dostupnosti i rezervaciji naručene robe uz primjenu donjih odredbi ove točke III.a.

Ugovor se smatra ispunjenim/konzumiranim u trenutku kad je kupac platio proizvod po ponudi ili web narudžbi uz potvrdan odgovor agenta o dostupnosti i rezervaciji naručene robe, osim ako u samom ugovoru o kupoprodaji nije drugačije navedeno.

Ugovor se ne smatra ispunjenim/konzumiranim na temelju narudžbe ili uplate po automatski generiranoj web narudžbi koja ne predstavlja kupoprodajni ugovor i koju kupac dobiva automatski na mail, bez ponude ili potvrdnim odgovorom agenta o dostupnosti i rezervaciji naručene robe.

Proizvodi koje Kupac stavi u košaricu nisu rezervirani za tog Kupca. Proizvod je rezerviran tek nakon potvrde plaćanja od strane Kupca. U periodu između stavljanja proizvoda u košaricu i potvrde plaćanja postoji mogućnost da količine proizvoda više nisu dostupne, o čemu će Kupac biti pravovremeno obaviješten, te se Prodavatelj ovim putem odmah i unaprijed ispričava zbog neugodnosti koje vam navedena situacija može prouzročiti. Prodavatelj je u tom slučaju obvezan ponuditi vam mogućnost otkaza narudžbe, djelomičnog otkaza narudžbe odnosno djelomičnog ispunjenja (za slučaj da se radi o više naručenih proizvoda) ili Vam ponuditi opciju da pričekate s narudžbom odnosno ispunjenjem iste ukoliko takva opcija postoji.

III.b u slučaju spora oko isporuke pojedinog proizvoda, Prodavatelj i kupac će nastojati sve sporove riješiti mirnim putem. Sukladno Zakonu o elektroničkoj trgovini koji se odnosi na sve vlasnike internet trgovina u cijeloj EU, pa tako i u Republici Hrvatskoj, Prodavatelj također pruža mogućnost rješavanja eventualnih sporova s potrošačima prilikom online kupovine putem „Online dispute resolution platforme“. Ova on-line platforma dostupna je isključivo potrošačima, dakle ne i trgovačkim društvima.

Više informacija pronađite OVDJE. Platforma je aktivna od 15.2.2016. godine. Novom internetskom platformom jača povjerenje u kupnju putem interneta te se tako daje važan doprinos strategiji jedinstvenog digitalnog tržišta EU-a.

Predugovorne obavijesti, obavijesti prije kupovine

Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj mora Kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:

glavnim obilježjima robe ili usluge, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu te medij koji se koristi za prijenos obavijesti svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte ako je primjenjivo, nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa zemljopisnoj adresi mjesta svojeg poslovanja, odnosno zemljopisnoj adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2. ovoga članka

maloprodajnoj cijeni robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te, ako je primjenjivo, ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed troškovima uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi

uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca

uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora kao i o obrascu za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 74. stavku 1. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima to pravo postoji tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, odnosno, o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način

tome da će, u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 64. ili člankom 70. ovoga Zakona, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 77. stavku 7. ovoga Zakona tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima je temeljem članka 79. ovoga Zakona, to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim jamstvima koja su izdana uz robu ili uslugu postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca, kako su definirani člankom 5. točkom 18. ovoga Zakona trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme, odnosno koji se automatski produžuje minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji

pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa, odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja ako je primjenjivo, funkcionalnosti digitalnog sadržaja, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja ako je primjenjivo, interoperabilnosti digitalnog sadržaja s računalnom ili programskom opremom za koju trgovac zna ili bi morao znati mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova, odnosno o sustavima za obeštećenje, te načinu kako ih potrošač može koristiti.

Sve naprijed navedene obavijesti, tj. one koje su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača neophodne, nalaze se u ovim Uvjetima kupnje.

Naručivanje proizvoda na laptopi.hr

Proizvod se naručuje stavljanjem proizvoda u “košaricu” i kreiranjem se web narudžbe.

Pokraj svakog artikla postoji opcija “Dodaj u košaricu” i prozorčić u koji upisujete željenu količinu proizvoda.

Klikom na taj gumb, odabrani proizvod stavljen je u košaricu. Kada stavite sve željene proizvode u košaricu i završavate kupovnu, svoju košaricu možete vidjeti na vrhu stranice u desnom kutu.

Ako ste u košaricu dodali krivi artikl, postoji opcija “OBRIŠI” kojom možete maknuti proizvod iz košarice.

Ako imate kupon za popust, na ovoj stranici ga možete upisati.

Možete odabrati “Povratak u trgovinu” i nastaviti pregledavati Webshop i dodavati na isti način nove artikle.

Ako ste odabrali sve što Vam je potrebno, kliknite na gumb “Dalje”.

Ako se pri dolasku na Webshop niste prijavili, sada se otvorila stranica gdje će te ispuniti svoje podatke radi dostave na željenu adresu.

Nakon što ste popunili obavezna polja, dolazite na odabir plaćanja.

Plaćanje:

Virmansko

Jednokratno online plaćanje: Opća uplatnica / virman

Plaćanje virmanom se vrši putem internet bankarstva ili virmanom (putem banaka pošta ili sličnih ustanova).

PLAĆANJE DEBITNIM/KREDITNIM KARTICAMA – Visa, MasterCard®, Maestro®

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Izjava o korištenju Monri WSPay-a

Laptopi.hr koristi Monri WSPay za online plaćanja.

Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta

osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija

je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.

Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom

komunikacije između korisnikovog računala i Monri WSPay servisa, te obratno.

Monri WSPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je

zaštićena od neautoriziranog pristupa.

Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i

Mastercard pravilima.

 

Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

 

Izjava o konverziji valute

Sva će plaćanja biti u euru (€). Naplaćeni iznos na računu vaše kreditne kartice preračunava se u vašu lokalnu valutu prema tečaju kartičnih udruga.

 

Dostupnost proizvoda

Kako se naš web shop svako jutro automatski osvježava sa novom ponudom, postoji mogućnost da neki artkli budu rasprodani unutar istog dana i time postanu nedostupni, no na našem web shopu su i dalje aktivni.

Također kako se popunjava automatikom – postoji mogućnost da artikl učita po krivoj cijeni. Ukoliko dođe do toga mi ćemo narudžbu otkazati a Vas upozoriti da ne plaćate jer takav artikl ne postoji. Ukoliko izvršite plaćanje prije nego mi napravimo otkaz narudžbe (pogotovo ako se odradi narudžba van radnog vremena od 8-17h ) tada ćemo Vam odmah vratiti novce.

Ukoliko se dogodi da napravite narudžbu sa artiklom koji je nedostupan i platite ju, mi se obvezujemo da ćemo vratiti novce ili ponuditi najsličnije rješenje.

 

Dostava proizvoda

Proizvodi koji su plaćeni bit će isporučeni Kupcu u okvirnom roku od 5 do 8 radnih dana, osim za vrijeme velikih sniženja i neradnih dana te blagdana kada rok može biti nešto duži te također ako nije drukčije navedena dobavljivost proizvoda i to unutar radnog vremena Prodavatelja tj. između 8 i 20 sati, odnosno unutar radnog vremena kurirske službe putem koje se vrši dostava. U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.

Dostavu naručenih proizvoda Prodavatelj naplaćuje u paušalom iznosu od 5,00 € po paketu.

Dostavu vrši Prodavatelj (putem svojih djelatnika) ili angažiranjem uvažene dostavne (kurirske) službe (In Time i slično).

Proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja dostavljenih proizvoda Kupac je dužan obaviti pregled pošiljke na sljedeći način:

provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim proizvodima koji se nalaze unutar pošiljke i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja.

obavezno otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s računom, a ukoliko nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču jer naknadne reklamacije Prodavatelj neće uvažiti.

Pri preuzimanju dostavljenih proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu. Potpisom potvrde o primitku pošiljke Kupac je suglasan da nema prigovora na isporučene proizvode. Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer naknadne reklamacije Prodavatelj neće uvažiti.

Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (jamstveni list, obavijest o proizvodu, upute za korištenje proizvoda, tehnička uputa, izjava o sukladnosti i drugo), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je Kupac pregledom pošiljke uočio da su preuzeti proizvodi bez oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovaraju proizvodima s računa te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

U slučaju kada Kupac naručene i plaćene proizvode odbije preuzeti bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca naknadu troškova manipulacije i transporta.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje Kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske.

Potrošački prigovori

Power Computers obavještava kupce o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda kao što su: printeri, mobiteli, tableti , računala, prijenosna računala, stolna računala, igrače konzole za koje zbog njihovih karakteristika nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom npr. montiranja/stavljanja u funkciju/sastavljanja. Iz tog razloga Power Computers neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene (u cijelosti ili djelomično) za ove proizvode u slučaju kada je za povrat naveden razlog: provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda time što se stanje proizvoda nepovratno mijenja.

Vaše prigovore kao i pohvale, prijedloge i pitanja možete uputiti: poštom na adresu Power Computers d.o.o., Zagrebačka 87, 40000 Čakovec; na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili predati u našem prodajnom prostoru.

Informativni obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu

Kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor, bez navođenja razloga.

Rok je prekluzivan i započinje teći od dana kada je Kupcu, ili trećoj osobi, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predan u posjed.

Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora, za koji se obrazac link nalazi u ovim Uvjetima kupnje. Obrazac o jednostranom raskidu

U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.

Zakon o zaštiti potrošača se primjenjuje samo na fizičke osobe, ne i na pravne. Dakle navedeni članak  (Zakonu zaštiti o potrošača čl. 72. koji glasi: „Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.“) vrijedi samo za fizičke osobe, na pravne osobe se primjenjuju pravila o Zakonu o obveznim odnosima, koji jasno definira slučajeve povrata robe, odnosno pravo na povrat, zamjenu ili popravak koji ima roba koja se sastoji od vidljivih ili skrivenih nedostataka – dakle, ne primjenjuje se ovo pravilo od 14 dana.

Prema Zakonu o obveznim odnosima, prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca (bez obzira da li mu je to bilo poznato), također prodavatelj odgovara i za nedostatke koje se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci do prelaska, postojao u vrijeme prijelaza rizika (osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili pak ako suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka). Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. Kod skrivenih nedostataka kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja. Međutim prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci (objektivni rok).

Za vraćene proizvode trgovac će korisniku kupcu također, ako je to moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka proizvoda vratiti uplaćeni iznos ili poklon bon, ali se mogući promocijski popusti kupcu ne vraćaju. Iznos se  kupcu vraća na njegov transakcijski račun, a poklon bon u obliku odobrenog kredita za buduću kupnju.  Nakon primitka proizvoda trgovac počinje s obradom reklamacije. Postupak može potrajati 2-4 tjedna.

Kupac je dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. Zakona o zaštiti potrošača. U slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način, troškove vraćanja robe na drugi način također snosi Kupac. Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje robu ili je preda Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci Kupca da raskida ugovor sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, vratiti Kupcu sve što je ovaj platio na temelju ugovora. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Isključenje prava na povrat proizvoda (raskid ugovora)

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

Napominjemo da je pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana sukladno čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) isključeno u više slučajeva od kojih

izdvajamo situacije u kojima je:

    predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

    predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave (npr. proizvodi/aparati za osobnu njegu )

    Također, odustajanje od ugovora nije moguće za aparate za brijanje, depilatore, epilatore, škare, četkice za zube, aparate za oblikovanje

    brade, pribor za brijanje, laserske aparate za uklanjanje dlačica, trimere za šišanje dlačica u nosu/ušima, trimere za šišanje dlačica na

    tijelu, pribor za zube, pribor i nastavke za osobnu njegu, dječji pribor i sve vrste slušalica koje nisu originalno zapakirane odnosno

    sigurnosni pečat je uklonjen i ukazuje na upotrebu proizvoda.

    predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke (npr. videoigre, glazbeni CD-i…)

    predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako

    je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti

    pravo na jednostrani raskid ugovora, a trgovac mu je dostavio potvrdu sklopljenog ugovora kao i potvrdu prethodne suglasnosti

    Predmet ugovora Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako ugovor bude u potpunosti ispunjen

    Predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora

    Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka, servisa ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

    Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na mrežnoj stranici Prodavatelja Kupac može elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu bez odgađanja, elektroničkom poštom.

 

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Materijalni nedostatak postoji:

ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,

ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,

kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,

ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled i rukovanje s robom u vezi prava na jednostrani raskid ugovora

Sukladno zakonu, potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za

utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. (čl. 84. st.6. Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22). Savjetujemo da prilikom

utvrđivanja prirode, obilježja i funkcionalnosti pažljivo postupate s proizvodima kako biste izbjegli umanjenje vrijednosti. Spomenuto

umanjenje vrijednosti može nastupiti uslijed potrebe popravka koji bi bili potrebni za vraćanje proizvoda u izvorno stanje, troškova čišćenja

ili zamjene dijelova na vraćenom proizvodu te ostalih troškova povezanih s vraćanjem proizvoda u pogodno stanje za ponovnu prodaju, uključujući

opravdani gubitak prihoda za Power Computers d.o.o. prilikom raspolaganja vraćenim proizvodima kao korištenim.

Radi lakšeg razumijevanja koje bi radnje s proizvodom uzrokovale umanjenje vrijednosti proizvoda, savjetujemo da postupanje s proizvodom usporedite

s radnjama koje smijete napraviti prilikom kupnje u klasičnoj, fizičkoj trgovini. Kako biste izbjegli umanjenja vrijednosti proizvoda te što

jednostavnije iskoristili vaše pravo na jednostrani raskid ugovora savjetujemo da:

    Prilikom odabira proizvoda

    pažljivo proučite opis i specifikaciju proizvoda na stranici proizvoda. Ako niste sigurni u značenje informacija u specifikaciji ili opisu,

    niste sigurni odgovara li proizvod za neku specifičnu svrhu za koju ga trebate, slobodno nas kontakirajte kako bismo razjasnili bilo kakvu nejasnoću.

    Prilikom zaprimanja paketa pregledajte stanje ambalaže paketa i, u slučaju da primijetite oštećenje, zatražite dostavljača da napravi zapisnik ili odbijte preuzeti paket. Nemojte zaprimati pakete/proizvode na kojima primijetite oštećenje.

    Pažljivo skinete i sačuvate originalnu ambalažu proizvoda uz što manje oštećivanja.

    Ne skidate zaštitne folije s proizvoda osim ako je navedeno nužno da bi se isprobala funkcionalnost proizvoda.

    U pisače nemojte umetati ni koristiti patrone ili tonere dok niste sigurni o prikladnosti artikla za svoje potrebe. Provjerite

    funkcionalnost uključivanjem proizvoda, provjerom radi li upravljačka ploča i sl.

    Ne koristite alate u svrhu za koju su namijenjeni (ne režete, ne brusite, ne polirate, ne bušite…).

    Ne koristite kućanske aparate u svrhu za koju su namijenjeni (ne miksate hranu mikserom, ne usisavate prašinu/prljavštinu, ne pečete hranu u

    pećnici…) nego ih pregledajte, uključite u struju, upalite i na taj način provjerite funkcionalnost.

    Uređaje koji za svoj rad koriste digitalni sadržaj prije povrata odspojite s bilo koje cloud usluge.

    Provjerite funkcionalnost proizvoda na način da na proizvodu ne ostavljate tragove korištenja.

    Izbjegavate ogrebotine i ostala estetska i mehanička oštećenja proizvoda (npr. nemojte isprobavati bicikle, romobile, skateboard-e na otvorenom).

    Prilikom slanja proizvoda dostavnom službom proizvod zapakirate u originalnu

    ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija), potrebno je učvrstiti

    dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda. Dostavne službe na svojim stranicama obično imaju upute za adekvatno pakiranje paketa, pa ovisno o

    odabiru dostavne službe možete i s njima dodatno provjeriti adekvatnost pakiranja.

    Za pojedine skupine proizvoda rukovanje proizvodom nepovratno mijenja stanje proizvoda. To su primarno proizvodi koji prije korištenja

    zahtijevaju montažu, sastavljanje ili ugradnju (klima uređaji, ugradbeni kućanski aparati, rasvjetni elementi, namještaj…). Savjetujemo da takve

    proizvode ne montirate, ne sastavljate niti ugrađujete dok niste sigurni o prikladnosti artikla za svoje potrebe.

    Pojedini proizvodi koji spadaju u kategoriju bijele tehnike, a za svoj rad koriste vodu (npr. perilice) mogu u sebi imati malu količinu vode koja

    je preostala u uređaju nakon testiranja u procesu proizvodnje te koja uobičajeno iscuri za vrijeme skladištenja.

 

Obrazac o jednostranom raskidu ugovora

Uvjeti povrata – umanjenje vrijednosti proizvoda

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Zato preporučamo:

– dobro pogledajte karakteristike proizvoda koje su navedene u ponudi na WebShop-u prilikom izbora proizvoda

– ako je ambalaža oštećena, nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u Power Computers d.o.o. jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažo

– ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda

– pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, uslijed transporta ili krivog skladištenja proizvod je ogreben), što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez korištenja, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda

– ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost artikla, pažljivo pregledajte upute) i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda

Power Computers d.o.o. utvrđuje uvjete povrata − postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Postotak umanjenja iznosa povrata u odnosu na stanje originalne ambalaže/dodataka* uz proizvod vraćenog proizvoda:

* dodacima uz proizvod smatraju se: uputstva za korištenje (pisana ili na mediju), razni kablovi, punjači, vijci i sav ostali pribor koji dolazi uz proizvod

** povrat rabljenih proizvoda ovisi o stanju u kakvom je proizvod kupljen (npr. ako je proizvod kupljen s oštećenom ambalažom povrat se neće umanjiti za navedeni postotak).

*** postoci umanjenja, ovisno o situaciji mogu biti kumulativni (npr. u slučaju da nedostaje ambalaža i nedostaje bundle/oprema – ukupan postotak umanjenja iznosi 30%)

Izjava o jamstvu i servisni uvjeti

Za sve proizvode za koje Prodavatelj daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog perioda.

Prodavatelj jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Prodavatelj se obvezuje da će izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), Kupac može poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama/trgovinama Prodavatelja na adresi Čakovec, Zagrebačka 87. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, Prodavatelj je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak.

Podaci potrebni za podnošenje prigovora:

poštom – na adresu: Power Computers d.o.o., Zagrebačka 87, 40000 Čakovec

e-mailom – na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,

telefonom – na broj: +385 800-400-040,

ili izravno u poslovnim prostorijama na adresi Čakovec, Zagrebačka 87. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Odgovor na prigovor Kupca Prodavatelj će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se Kupac može obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Izmjena

Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta kupnje, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz WebShop kao i sav ostali sadržaj “Power Computers WebShopa” zbog čega su Korisnici “Power Computers WebShopa” dužni prilikom svake posjete istoj web stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.

Intelektualno vlasništvo

Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na “Power Computers WebShopa” samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na “Power Computers WebShopa”, u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je, jednako kao i kopiranje, javno izvođenje i slično. Upotreba sadržaja “Power Computers WebShopa” na drugim web stranicama je zabranjena.

Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova “Power Computers WebShopa” trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju.

Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvolu od proizvođača/distributera proizvoda.

Ostale internet stranice

Kada “Power Computers WebShopa” odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Uvjeti kupnje u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Ostalo

Tehničke specifikacije pojedinih proizvoda su preuzete od strane proizvođača. Prodavatelj ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda. Točan opis i karakteristike proizvoda Kupac može zatražiti na e-mail adresi: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup “Power Computers WebShopa” i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja “Power Computers WebShopa” ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i slično, te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje “Power Computers WebShopa”.

NEPRODANE ZALIHE – OUTLET

Program “Proizvodi neprodanih zaliha”:

“Proizvodi neprodanih zaliha”, koji se prodaju na www.laptopi.hr dolaze sa različitih strana. Jedan od najčešćih je taj da se proizvođačima elektroničke opreme sve čećše događa, da planirana akcija ne doseže željene i planirane količine, kao i to da se dogodi da su velike narudžbe otkazane od velikih kupaca, a proizvodi su već krenuli iz tvornice. Kad proizvod napusti tvornicu, ne može se više vratiti natrag, zato mi takve proizvode i dobivamo u original i neotvaranoj ambalaži. Ti proizvodi spadaju u kategoriju – AS NEW.

Isto tako se u programu “Proizvode neprodanih zaliha” uvrštavaju svi proizvodi koji su višak proizvodnje, kao i proizvodi kojima je oštećena ambalaža u transportu. Ti proizvodi dolaze u ekološkim ambalažama proizvođača u originalno zapečatenoj i neotvorenoj ambalaži i tako sve od trenutka kad proizvod napusti proizvođačevo skladište do trenutka kad dođe do vas. Ti proizvodi spadaju u kategoriju – AS NEW.

U “Proizvodima neprodanih zaliha” su isto i proizvodi koji su bili na policama u trgovinama kao izložbeni exponati i proizvodi koji su bili vraćeni odmah po kupovini DOA (dead on arrival). Svi proizvodi iz tog programa su vraćeni u tvornicu i od tamo otposlani u potpuno jednakom funkcionalnom stanju kao i svi ostali novi proizvodi. Također i ti se prepakiraju i po nabavnoj vrijednosti pošalju u prodaju distributerima u programu “Proizvodi neprodanih zaliha”, u zapečačenim ekološkim kutijama.

 

Značenje oznaka na laptopima:

šifra laptopa: xxxxxxx – oznaka NEW – laptop je novi i zapakiran u originalnu ambalažu

šifra laptopa: xxxxxxx-G – oznaka GOLD – laptop je novi i prepakiran u ekološku kutiju

(New product)

šifra laptopa: xxxxxxx-S – oznaka SILVER – laptop je bio izložbeni model i prepakiran u ekološku kutiju,

to je novi proizvod s malim vidlivim ogrebotinama na poklopcu laptopa, ne na ekranu

(New product with small cosmetic, visble scratches – only on cabinet, NOT screen.)

 

Zašto kupiti ASUS, HP, LENOVO in DELL na www.laptopi.hr?

Najveći izbor laptopa i tableta na tržištu,

Najnovija tehnologija na skladištu, često i prije planiranog lansiranja proizvoda na tržište,

Originalna kvaliteta od strane ASUSa, HPa, LENOVOa i DELLa,

Jedna godina garancije i servisne podrške,

Mogućnost osiguranja proizvoda do tri godine,

Najbolja kupovina (price performance) za Vas,

Visoko kvalitetna rješenja.

Pozivamo vas, da se pridružite nama u stvaranju prijatnog informatičkog okruženja u Hrvatskoj, jer vas poslovanje s nama svrastava u ekološko osviještene partnere!

Visoko kvalitetna rješenja po nižoj cijeni

Proizvodi neprodanih zaliha nude opsežnu ponudu u potpunosti obnovljenih proizvoda i rješenja koja zadovoljavaju vaše poslovne potrebe – po iznimno atraktivnim cijenama. Obnovljeni proizvodi nude istu pouzdanost i učinkovitost kao ne obnavljani tj novi proizvodi, ali barem 15% niže cijene ekvivalentnog novog proizvoda.

Provjerena kvaliteta

Proizvodi neprodanih zaliha zajamčeno su kao novi, kao i svi drugi proizvodi. Svi proizvodi prolaze kompletnu doradu i testiranje procesa, potpuno ih obnavljaju kako bi ispunili standardne certifikate, kvalitetu jamstva i pouzdanost. Dobavljači poput ASUS-a, HP-s, Lenovo-a postavili su stroge standarde kvalitete za cijelu svoju tehnologiju, jer žele osigurati da proizvodi nude iste performanse i pouzdanost kao i svi novi proizvodi.

 

Puno jamstvo

Proizvodi neprodanih zaliha obuhvaćeni su punim jamstvom, počevši od datuma kupnje – isto takvo jamstvo nudi se i sa svim ostalim novim proizvodima. Proizvodi neprodanih zaliha dobivaju puno jamstvo, tek nakon prolaska strogog ispitivanja kvalitete, što jamči kvalitetu i pouzdanost. Dodatne usluge i podrška, dodatne su opcije za nadopuniti originalno jamstvo proizvoda.

 

Široki spektar rješenja

Bilo da je vaša organizacija je u potrazi za novom IT platformom ili planirate nadograditi postojeći sustav, Program “Proizvodi neprodanih zaliha” nudi sveobuhvatnu ponudu high-end proizvodi koji ispunjavaju vaše specifične poslovne potrebe. Kako proizvodi dolaze iz izvora kao što su povrati od velikih trgovina, demoproizvodi vraćeni od kupaca, proizvodi posuđeni u trgovinama, dobivate pristup širokom spektru nove ili postojeće tehnologije.

 

Eko Prijateljski

Počnite donositi održive odluke za planet s Proizvodi neprodanih zaliha. Program “Proizvodi neprodanih zaliha” omogućuje smanjiti ukupni utjecaj na okoliš, a iskorištavanjem pristupačne alternativa za vaše poslovne potrebe.

 

Kako postati registrirani korisni?

Računalo: na vrhu stranice s desne strane pored tražilice se nalazi PRIJAVA / REGISTRACIJA.

Popunite vaše podatke i postanite registrirani član.

Smartphone/tablet: na vrhu stranice pritisnite oznaku 3 crtice i s desne strane pritisnite IZBORNIK,

na dnu izbornika nalazi se PRIJAVA / REGISTRACIJA.

Popunite vaše podatke i postanite registrirani član.